Ma\u0142y samoch\u00f3d miejski wysokiej klasy<\/em><\/strong><\/p>\n \nNajnowsze dziecko koncernu Renault, Zoe ? to ma\u0142y samochodzik miejski, kt\u00f3ry powsta\u0142 w odpowiedzi na zapotrzebowanie na kompaktowe, atrakcyjne i dynamiczne auto. Jego sylwetka \u0142\u0105czy proste linie z op\u0142ywowymi kszta\u0142tami. Nowatorska asymetria luksusowego wn\u0119trza zapewnia optymalne wykorzystanie przestrzeni, w kt\u00f3rej przewidziano miejsce na 3 fotele oraz pojemny baga\u017cnik<\/strong><\/p>\n \nZoe jest realizacj\u0105 wizji ma\u0142ego, dynamicznego, a przy tym ? luksusowego samochodu miejskiego. ? Zoe to samoch\u00f3d projektowany z my\u015bl\u0105 o \u017cyciu w mie\u015bcie. Wiadomo, \u017ce jeden samoch\u00f3d przewozi \u015brednio 1,4 pasa\u017cera, ale zmniejszenie liczby miejsc w samochodzie do dw\u00f3ch jest odbierane jako ograniczenie ? wyja\u015bnia Patrick le Quemenet, prezes ds. designu Renault. ? Dlatego Zoe oferuje trzy pe\u0142nowymiarowe miejsca, a baga\u017cnik umieszczono w nim za siedzeniem kierowcy, co zapewnia kompaktow\u0105 konstrukcj\u0119 ca\u0142o\u015bci.<\/p>\n \n<\/p>\n \n<\/p>\n \n? Zoe jest kolejnym przyk\u0142adem koncepcji ?Touch Design?, kt\u00f3ra przed wprowadzeniem do modeli seryjnych zosta\u0142a po raz pierwszy zastosowana w modelu Talisman w 2001 roku.<\/p>\n \nna podstawie materia\u0142\u00f3w prasowych Renault Polska<\/em><\/p>\n \nFot. Renault Polska<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Najnowsze dziecko koncernu Renault, Zoe ? to ma\u0142y samochodzik miejski, kt\u00f3ry powsta\u0142 w odpowiedzi na zapotrzebowanie na kompaktowe, atrakcyjne i dynamiczne auto. Jego sylwetka \u0142\u0105czy proste linie z op\u0142ywowymi kszta\u0142tami. Nowatorska asymetria luksusowego wn\u0119trza zapewnia optymalne wykorzystanie przestrzeni, w kt\u00f3rej przewidziano miejsce na 3 fotele oraz pojemny baga\u017cnik<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"footnotes":""},"categories":[],"tags":[157],"class_list":["post-921","post","type-post","status-publish","format-standard","tag-igus"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/921","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=921"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/921\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=921"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=921"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=921"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}