Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":4112,"date":"2009-05-06T21:38:00","date_gmt":"2009-05-06T21:38:00","guid":{"rendered":"https:\/\/www.designnews.pl\/?p=4112"},"modified":"2009-05-06T21:50:42","modified_gmt":"2009-05-06T21:50:42","slug":"opracowany-przez-delphi-czujnik-ivt-pozwala-na-monitorowanie-stopnia-naladowania-i-rozladowywania-akumulatora-i-ocenia-jego-stan-techniczny","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.designnews.pl\/opracowany-przez-delphi-czujnik-ivt-pozwala-na-monitorowanie-stopnia-naladowania-i-rozladowywania-akumulatora-i-ocenia-jego-stan-techniczny\/","title":{"rendered":"Opracowany przez Delphi czujnik IVT pozwala na monitorowanie stopnia na\u0142adowania i roz\u0142adowywania akumulatora i ocenia jego stan techniczny"},"content":{"rendered":"

\"\"<\/p>\n

\nNowy, opracowany przez koncern Delphi Czujnik Akumulatora IVT pomaga zapewni\u0107 optymalne dzia\u0142anie akumulatora i poprawia integralno\u015b\u0107 stale rozwijaj\u0105cych si\u0119 system\u00f3w elektroniki pojazdowej znajduj\u0105cych si\u0119 w samochodzie, jednocze\u015bnie gwarantuj\u0105c wystarczaj\u0105c\u0105 ilo\u015b\u0107 energii potrzebnej do uruchomienia silnika.<\/p>\n

\nCzujnik Akumulatora IVT precyzyjnie mierzy pr\u0105d, napi\u0119cie i temperatur\u0119, trzy parametry, kt\u00f3re s\u0105 kluczowe dla okre\u015blenia stanu technicznego akumulatora. Je\u015bli czujnik ten zostanie zintegrowany z innymi zespo\u0142ami w samochodzie, z kt\u00f3rymi stworzy element aktywnego zespo\u0142u zarz\u0105dzania akumulatorem, mo\u017ce przyczyni\u0107 si\u0119 do zmniejszenia zu\u017cycia paliwa, przed\u0142u\u017cenia \u017cywotno\u015bci akumulatora oraz zoptymalizowania rozmiar\u00f3w akumulatora i alternatora, co pozwoli na dalsz\u0105 optymalizacj\u0119 systemu elektrycznego\/elektronicznego.<\/p>\n

\nWi\u0119kszo\u015b\u0107 samochodowych uk\u0142ad\u00f3w elektrycznych nie mierzy pr\u0105du akumulatora. W wielu brakuje precyzji, dok\u0142adno\u015bci i zakresu dzia\u0142ania, jaki zapewnia Czujnik Akumulatora IVT. Precyzyjne obliczenie stanu na\u0142adowania akumulatora (SOC), tak aby zapewni\u0107 jego optymalne dzia\u0142anie sta\u0142o si\u0119 obecnie konieczno\u015bci\u0105, poniewa\u017c coraz wi\u0119cej system\u00f3w elektronicznych jest integrowanych w pojazdach, co zmusza akumulator i alternator do coraz wi\u0119kszego wysi\u0142ku.<\/p>\n

\nPrzedwczesne zu\u017cycie akumulatora jest zwykle wynikiem wyst\u0119puj\u0105cych cykl\u00f3w ca\u0142kowitego roz\u0142adowania lub prze\u0142adowania urz\u0105dzenia.<\/p>\n

\nPoniewa\u017c opracowany przez Delphi Czujnik Akumulatora IVT stale aktualizuje stopie\u0144 na\u0142adowania akumulatora (SOC) i jego stan techniczny (SOH), zapotrzebowanie pojazdu na pr\u0105d mo\u017ce by\u0107 monitorowane w taki spos\u00f3b, \u017ce ilo\u015b\u0107 generowanej i magazynowanej energii elektrycznej jest dostosowana do potrzeb.<\/p>\n

\nNowoopracowany Czujnik Akumulatora IVT redukuje konieczno\u015b\u0107 magazynowania nadmiernej ilo\u015bci energii, stwarzaj\u0105c mo\u017cliwo\u015b\u0107 instalowania w samochodach mniejszych akumulator\u00f3w i alternator\u00f3w. Czujnik zapewnia r\u00f3wnie\u017c sta\u0142e funkcjonowanie element\u00f3w krytycznych ze wzgl\u0119d\u00f3w bezpiecze\u0144stwa, zapewnia minimaln\u0105 dopuszczaln\u0105 rezerw\u0119 zasilania dla procesu startu silnika i przed\u0142u\u017ca \u017cywotno\u015b\u0107 \u017carnik\u00f3w \u017car\u00f3wek, umo\u017cliwiaj\u0105c im w okresie korzystania z samochodu dzia\u0142anie przy \u015brednio ni\u017cszym i sta\u0142ym napi\u0119ciu.<\/p>\n

\nDla cel\u00f3w przekazywania informacji diagnostycznych, Czujnik IVT jest wyposa\u017cony w interfejs LIN lub sieci CAN.<\/p>\n

\nCzujnik Akumulatora IVT jest zwykle umieszczany na ujemnym biegunie akumulatora, ale mo\u017ce by\u0107 r\u00f3wnie\u017c montowany np. w skrzynce przed skrzynk\u0105 bezpiecznik\u00f3w na akumulatorze.<\/p>\n

\nPolscy in\u017cynierowie z Centrum Technicznego Delphi w Krakowie zajmowali si\u0119 w ramach tego projektu tworzeniem oprogramowania czujnika i testowaniem algorytm\u00f3w, a tak\u017ce przygotowaniem koncepcji jego mechanicznej zabudowy i monta\u017cu w samochodzie.<\/p>\n

\nWi\u0119cej informacji jest dost\u0119pnych na stronie http:\/\/www.delphi.com<\/em><\/strong><\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nowy, opracowany przez koncern Delphi Czujnik Akumulatora IVT pomaga zapewni\u0107 optymalne dzia\u0142anie akumulatora i poprawia integralno\u015b\u0107 stale rozwijaj\u0105cych si\u0119 system\u00f3w elektroniki pojazdowej znajduj\u0105cych si\u0119 w samochodzie, jednocze\u015bnie gwarantuj\u0105c wystarczaj\u0105c\u0105 ilo\u015b\u0107 energii potrzebnej do uruchomienia silnika.<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"footnotes":""},"categories":[],"tags":[157],"class_list":["post-4112","post","type-post","status-publish","format-standard","tag-igus"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4112","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4112"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4112\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4112"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4112"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4112"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}