<\/strong>\u00a0<\/p>\n \nIlo\u015b\u0107 tekst\u00f3w na temat Boeinga 787 Dreamliner przewidziana do publikacji w tym wydaniu naszego magazynu najlepiej pokazuje, w jaki spos\u00f3b Boeing rewolucjonizuje nie tylko bran\u017c\u0119 wielkich samolot\u00f3w pasa\u017cerskich, ale tak\u017ce spos\u00f3b, w jaki wymy\u015bla si\u0119, projektuje i buduje skomplikowane urz\u0105dzenia mechaniczne. Rzeczywi\u015bcie, nasze opowie\u015bci skupiaj\u0105 si\u0119 na zaletach 787: spokojniejszym locie, wi\u0119kszym komforcie i zmniejszonym o 20% zu\u017cyciu paliwa. Ale to, jak Boeing zaprojektowa\u0142 samolot i jak b\u0119dzie go produkowa\u0142 w du\u017cych ilo\u015bciach, na nowo okre\u015bla spos\u00f3b, w jaki skomplikowane maszyny, takie jak 787, b\u0119d\u0105 powstawa\u0107 zar\u00f3wno teraz, jak i w przysz\u0142o\u015bci.<\/strong><\/p>\n \n787 jest prawdziwie globalnym projektem, wyra\u017anie powi\u0105zanym z polityk\u0105 sprzeda\u017cy samolot\u00f3w na skal\u0119 mi\u0119dzynarodow\u0105 w warunkach ostrej konkurencji ze strony Airbusa i, oczywi\u015bcie, innych firm. W przeciwie\u0144stwie do Airbusa Boeing jest korporacj\u0105, kt\u00f3ra nie otrzymuje dotacji, ale firma ta nie wpada w samouwielbienie z powodu tego, \u017ce 787 jest najbardziej udanym, wielkim, nowym samolotem pasa\u017cerskim, na kt\u00f3ry, wed\u0142ug najnowszych danych, z\u0142o\u017cono ju\u017c 544 zam\u00f3wienia.<\/p>\n \n? Airbus ma swoje problemy tak samo, jak my mieli\u015bmy swoje wyzwania w przesz\u0142o\u015bci. B\u0119d\u0105 w tej bran\u017cy razem z nami przez wiele lat, ale my pozostajemy skoncentrowani na naszych wyrobach i pozwalamy im martwi\u0107 si\u0119 o ich w\u0142asne ? m\u00f3wi Tom Cogan, g\u0142\u00f3wny in\u017cynier ds. projektu 787. In\u017cynierowie i kierownicy Boeinga z ca\u0142\u0105 pewno\u015bci\u0105 odetchn\u0105, gdy pierwszy egzemplarz wzbije si\u0119 w powietrze.<\/p>\n