Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/wp-file-manager/file_folder_manager.php:1) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893
{"id":3114,"date":"2007-09-01T21:32:46","date_gmt":"2007-09-01T21:32:46","guid":{"rendered":"https:\/\/www.designnews.pl\/?p=3114"},"modified":"2008-10-11T23:33:12","modified_gmt":"2008-10-11T23:33:12","slug":"liniowiec-marzen-boeing-787-dreamliner","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.designnews.pl\/liniowiec-marzen-boeing-787-dreamliner\/","title":{"rendered":"Liniowiec marze\u0144: Boeing 787 Dreamliner"},"content":{"rendered":"

\"\"<\/strong>\u00a0<\/p>\n

\nIlo\u015b\u0107 tekst\u00f3w na temat Boeinga 787 Dreamliner przewidziana do publikacji w tym wydaniu naszego magazynu najlepiej pokazuje, w jaki spos\u00f3b Boeing rewolucjonizuje nie tylko bran\u017c\u0119 wielkich samolot\u00f3w pasa\u017cerskich, ale tak\u017ce spos\u00f3b, w jaki wymy\u015bla si\u0119, projektuje i buduje skomplikowane urz\u0105dzenia mechaniczne. Rzeczywi\u015bcie, nasze opowie\u015bci skupiaj\u0105 si\u0119 na zaletach 787: spokojniejszym locie, wi\u0119kszym komforcie i zmniejszonym o 20% zu\u017cyciu paliwa. Ale to, jak Boeing zaprojektowa\u0142 samolot i jak b\u0119dzie go produkowa\u0142 w du\u017cych ilo\u015bciach, na nowo okre\u015bla spos\u00f3b, w jaki skomplikowane maszyny, takie jak 787, b\u0119d\u0105 powstawa\u0107 zar\u00f3wno teraz, jak i w przysz\u0142o\u015bci.<\/strong><\/p>\n

\n787 jest prawdziwie globalnym projektem, wyra\u017anie powi\u0105zanym z polityk\u0105 sprzeda\u017cy samolot\u00f3w na skal\u0119 mi\u0119dzynarodow\u0105 w warunkach ostrej konkurencji ze strony Airbusa i, oczywi\u015bcie, innych firm. W przeciwie\u0144stwie do Airbusa Boeing jest korporacj\u0105, kt\u00f3ra nie otrzymuje dotacji, ale firma ta ni\"\"e wpada w samouwielbienie z powodu tego, \u017ce 787 jest najbardziej udanym, wielkim, nowym samolotem pasa\u017cerskim, na kt\u00f3ry, wed\u0142ug najnowszych danych, z\u0142o\u017cono ju\u017c 544 zam\u00f3wienia.<\/p>\n

\n? Airbus ma swoje problemy tak samo, jak my mieli\u015bmy swoje wyzwania w przesz\u0142o\u015bci. B\u0119d\u0105 w tej bran\u017cy razem z nami przez wiele lat, ale my pozostajemy skoncentrowani na naszych wyrobach i pozwalamy im martwi\u0107 si\u0119 o ich w\u0142asne ? m\u00f3wi Tom Cogan, g\u0142\u00f3wny in\u017cynier ds. projektu 787. In\u017cynierowie i kierownicy Boeinga z ca\u0142\u0105 pewno\u015bci\u0105 odetchn\u0105, gdy pierwszy egzemplarz wzbije si\u0119 w powietrze.<\/p>\n\n\n\n
\n

Je\u015bli s\u0105 Pa\u0144stwo zainteresowani informacjami ?z pierwszej r\u0119ki?, zapoznaniem si\u0119 z wywiadami z in\u017cynierami Boeinga ? odwied\u017acie stron\u0119 http:\/\/www.designnews<\/a><\/em>.com\/info\/CA6440245.html<\/em><\/a><\/em>; umieszczono tam zar\u00f3wno materia\u0142y audio, jak i filmy ? symulacje dostarczone przez firm\u0119 Boeing.<\/p>\n

\u00a0<\/p>\n

Zdj\u0119cia r\u00f3wnie\u017c. Mamy szczer\u0105 nadziej\u0119, \u017ce informacje te zainspiruj\u0105 Pa\u0144stwa i oka\u017c\u0105 si\u0119 ciekawe, po\u017cyteczne i zabawne. Boeing zapewni\u0142 redakcji Design News (USA) niewiarygodnie szeroki dost\u0119p do swoich czo\u0142owych in\u017cynier\u00f3w.<\/p>\n

\u00a0<\/p>\n

Ten przygotowywany od trzech miesi\u0119cy, jedyny w swoim rodzaju pakiet Design News obejmuje wszystkie wa\u017cniejsze tematy, o kt\u00f3rych piszemy: sterowanie ruchem, elektronik\u0119, materia\u0142y i po\u0142\u0105czenia, narz\u0119dzia motoryzacyjne i projektowe.<\/p>\n

\u00a0<\/p>\n

W tym numerze cz\u0119\u015b\u0107 I, w nast\u0119pnym: doko\u0144czenie tematu.<\/p>\n<\/p>\n

Redakcja Design News Polska<\/em><\/p>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/tbody>\n<\/table>\n

Autor: TEKST: JOHN DODGE ILUSTRACJE: BOEING<\/i><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Ilo\u015b\u0107 tekst\u00f3w na temat Boeinga 787 Dreamliner przewidziana do publikacji w tym wydaniu naszego magazynu najlepiej pokazuje, w jaki spos\u00f3b Boeing rewolucjonizuje nie tylko bran\u017c\u0119 wielkich samolot\u00f3w pasa\u017cerskich, ale tak\u017ce spos\u00f3b, w jaki wymy\u015bla si\u0119, projektuje i buduje skomplikowane urz\u0105dzenia mechaniczne. Rzeczywi\u015bcie, nasze opowie\u015bci skupiaj\u0105 si\u0119 na zaletach 787: spokojniejszym locie, wi\u0119kszym komforcie i zmniejszonym o 20% zu\u017cyciu paliwa. Ale to, jak Boeing zaprojektowa\u0142 samolot i jak b\u0119dzie go produkowa\u0142 w du\u017cych ilo\u015bciach, na nowo okre\u015bla spos\u00f3b, w jaki skomplikowane maszyny, takie jak 787, b\u0119d\u0105 powstawa\u0107 zar\u00f3wno teraz, jak i w przysz\u0142o\u015bci.<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mi_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"footnotes":""},"categories":[],"tags":[157],"class_list":["post-3114","post","type-post","status-publish","format-standard","tag-igus"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3114","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3114"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3114\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3114"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3114"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.designnews.pl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3114"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}