Wp\u0142yw pandemii COVID-19, tak jak i inne zewn\u0119trzne czynniki, szybko zmieni\u0142y \u015bwiat elektroniki, co wida\u0107 tak\u017ce teraz, w momencie gdy rozpoczyna si\u0119 nowy rok. Prezes firmy Farnell, Chris Breslin, odnosi si\u0119 do zobowi\u0105zania firmy, polegaj\u0105cego na spe\u0142nianiu potrzeb klienta i \u015bwiadczeniu najlepszych us\u0142ug dystrybucji elektroniki.<\/p>\n
?Bran\u017ca elektroniczna i sektor, w kt\u00f3rym dzia\u0142a Farnell nie by\u0142y odporne na globalne zmiany minionych 24 miesi\u0119cy. Pandemia COVID-19 znacz\u0105co wp\u0142yn\u0119\u0142a na naszych klient\u00f3w, dostawc\u00f3w i pracownik\u00f3w? ? powiedzia\u0142 Chris Breslin, prezes firmy Farnell.<\/b><\/p>\n
?Jest kilka rzeczy, z kt\u00f3rych mo\u017cemy by\u0107 dumni, a kt\u00f3re mia\u0142y miejsce w tych trudnych czasach ? takie jak cho\u0107by szybkie realizowanie zam\u00f3wie\u0144 medycznych, wspieraj\u0105cych osoby pracuj\u0105ce na froncie pandemii, czy te\u017c np. pomoc w bezproblemowym przeniesieniu pracy naszych pracownik\u00f3w z biur do dom\u00f3w. Jednak\u017ce, zdajemy sobie spraw\u0119 z tego, \u017ce musimy wci\u0105\u017c stale dzia\u0142a\u0107 na rzecz poprawiania naszych us\u0142ug.? <\/b>? kontynuuje Breslin.<\/b><\/p>\n
?W czasie, gdy nasze \u015brodowisko biznesowe podlega\u0142o nag\u0142ym zmianom, ponownie przeanalizowali\u015bmy ka\u017cdy z etap\u00f3w naszego procesu wsparcia klienta, by mie\u0107 pewno\u015b\u0107, \u017ce do\u015bwiadczenia klient\u00f3w b\u0119d\u0105 jak najlepsze. <\/span>Farnell od 83 lat dostarcza wi\u0119cej us\u0142ug ni\u017c przeci\u0119tny dystrybutor i funkcjonuje jako partner swoich klient\u00f3w, nieustannie pracuj\u0105c by wspiera\u0107 klient\u00f3w w pokonywaniu ich w\u0142asnych wyzwa\u0144.? ? podkre\u015bla Chris Breslin.<\/b> ?To silne partnerstwo zawodowe pozostaje naszym celem tak\u017ce w nowym roku, w kt\u00f3rym b\u0119dziemy mierzy\u0107 si\u0119 z nowymi wyzwaniami i z nowymi szansami.?<\/p>\n Klienci nie poszukuj\u0105 jedynie dystrybutora, kt\u00f3ry spe\u0142ni ich potrzeby. Taki dystrybutor musi oferowa\u0107 stabilne, ale dynamiczne us\u0142ugi wsparcia, kt\u00f3re odpowiadaj\u0105 realiom trudnych i ewoluuj\u0105cych rynk\u00f3w. Chris Breslin t\u0142umaczy, \u017ce Farnell koncentruje si\u0119 w 2022 roku na trzech priorytetach strategicznych, kt\u00f3re pozwol\u0105 na poprawienie wsparcia klienta, zgodnie z jego obecnymi i przysz\u0142ymi potrzebami. Te trzy kluczowe elementy to transformacja cyfrowa, adaptowalno\u015b\u0107 i poprawione wsparcie klienta.<\/p>\n Transformacja cyfrowa<\/b><\/p>\n ?Wp\u0142yw pandemii COVID-19 przyspieszy\u0142 trendy zwi\u0105zane z cyfryzacj\u0105 ekonomii. Zdecydowana wi\u0119kszo\u015b\u0107 klient\u00f3w firmy Farnell rozpoczyna swoje procesy zakupowe online i ponad 70% ko\u0144czy transakcje na platformie cyfrowej. W ci\u0105gu minionego roku, Farnell zaimplementowa\u0142 setki poprawek, a w\u015br\u00f3d nich przyspieszy\u0142 dzia\u0142anie swoich globalnych stron internetowych. Farnell jest obecnie na bardzo dobrej pozycji jako firma koncentruj\u0105ca si\u0119 na cyfrowych kana\u0142ach sprzeda\u017cy i kontynuuje realizowanie niezb\u0119dnych inwestycji by zapewni\u0107 klientom jedne z najlepszych w bran\u017cy do\u015bwiadcze\u0144 cyfrowych.?<\/p>\n Dostosowalno\u015b\u0107<\/b><\/p>\n ?Farnell staje si\u0119 coraz bardziej zwinn\u0105 firm\u0105, a jej globalne zespo\u0142y zajmuj\u0105 si\u0119 r\u00f3\u017cnorodnymi zadaniami, dzi\u0119ki czemu s\u0105 w stanie szybko reagowa\u0107 i odpowiada\u0107 na zmieniaj\u0105ce si\u0119 otoczenie i wynikaj\u0105ce z tego zmiany w potrzebach klient\u00f3w. W 2022 roku klienci firmy Farnell b\u0119d\u0105 mogli w ko\u0144cu w pe\u0142ni skorzysta\u0107 z pozytywnych aspekt\u00f3w niekt\u00f3rych strategicznych decyzji inwestycyjnych, jakie podj\u0119li\u015bmy w okresie od 2019 roku. Za przyk\u0142ad mo\u017cna poda\u0107 dzia\u0142aj\u0105ce w pe\u0142nym wymiarze, najnowocze\u015bniejsze centrum dystrybucyjne i poszerzenie wyboru produkt\u00f3w do ponad 1 miliona pozycji, a w tym 250\u00a0tysi\u0119cy nowych podzespo\u0142\u00f3w, jakie b\u0119d\u0105 dost\u0119pne do lata 2022 roku.?<\/p>\n Usprawnione wsparcie klienta<\/b><\/p>\n ?Celem firmy Farnell zawsze by\u0142o pomaganie klientom w rozwi\u0105zywaniu problem\u00f3w, a nie tylko sama sprzeda\u017c podzespo\u0142\u00f3w. Obserwujemy, w jaki spos\u00f3b nasi klienci zmieniaj\u0105 swoje metody pracy. Adekwatnie zmieniaj\u0105 si\u0119 oczekiwania wzgl\u0119dem Farnella jako partnera dystrybucyjnego. Nasze procesy wielokana\u0142owego wsparcia klienta s\u0105 stale monitorowane i poddawane ocenie, a nast\u0119pnie ulepszane, by\u015bmy mieli pewno\u015b\u0107, \u017ce spe\u0142niaj\u0105 one oczekiwania klientaw roku 2022 i w kolejnych latach? ? podsumowa\u0142 Breslin<\/b>.<\/p>\n