Polska firma Ice Group Sp. Z o.o. z Rybnika, produkująca maszyny do przemysłowej produkcji lodów, działająca w kraju i za granicą, to pierwszy polski producent na poziomie Gold w programie OEM. OEM Partner Program to międzynarodowa inicjatywa firmy Rockwell Automation, skierowana zarówno do dotychczasowych jak i nowych klientów, w tym firm szczególnie zainteresowanych obsługą klientów globalnych oraz eksportem swoich maszyn na rynki zagraniczne. Program ten zrzesza już niemal 3300 producentów na całym świecie.
Rockwell Automation współpracuje z producentami OEM (konstruktorami maszyn
i urządzeń) na całym świecie w celu projektowania, opracowywania i dostarczania innowacyjnych urządzeń przy wykorzystaniu rozwiązań technologicznych Rockwell Automation. Producenci, którzy chętnie korzystają z oferty Rockwell Automation w zakresie całego portfolio swoich produktów i współpracują przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla swoich klientów, są uznawani za partnerów OEM. Program partnerski OEM ma na celu lepsze dopasowanie klientów do partnerów i wspieranie innowacyjności oferowanych rozwiązań, dzięki technologii i wiedzy specjalistycznej Rockwell Automation. Nowy, odmieniony w ubiegłym roku, program partnerów OEM dziś zrzesza już niemal 3300 producentów na całym świecie.
„Miło nam powitać w szeregach naszego globalnego programu partnerskiego firmę o polskich korzeniach, która osiągnęła tak wysoki status. Firma Ice Group Sp. Z o.o. z Rybnika z sukcesem działa od ponad 28 lat, projektując i dostarczając specjalistyczny sprzęt do produkcji lodów. Hala produkcyjna o powierzchni 1800 m2 wyposażona w ponad 70 stacji roboczych opracowuje zaawansowane technologicznie maszyny i infrastrukturę produkcyjna. To pierwsza polska firma, która otrzymała status Gold w naszym programie. Obecnie w Europie takich podmiotów jest około 55. Gratulujemy i cieszymy się na dalszą współpracę.” – mówi Dariusz Koseski, OEM Sales Manager w Rockwell Automation w Polsce.
Program OEM jest skierowany zarówno do dotychczasowych jak i nowych klientów, w tym firm szczególnie zainteresowanych obsługą klientów globalnych, jak i eksportem swoich maszyn na rynki zagraniczne.
„Spodziewamy sie, że w Polsce do programu partnerskiego OEM przystąpi kilkudziesięciu rodzimych producentów maszyn. Program oferuje liczne korzyści, w tym m.in. dodatkowe i rozszerzone wsparcie techniczne, nowe możliwości sprzedażowe, wspólne działania marketingowe ukierunkowane na sprzedaż, a także regularne spotkania i warsztaty, podnoszące wiedzę i kompetencje Partnerów. To także ogromna szansa na skorzystanie z eksperckiej wiedzy w zakresie rozwiązań Industry 4.0, w tym aliansu firm PTC, Microsoft i Rockwell Automation. Dzięki temu Producenci maszyn mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacji zarówno po stronie technologii operacyjnych (OT) jak i informatycznych (IT).” – dodaje Dariusz Koseski, OEM Sales Manager w Rockwell Automation w Polsce.
„W ciągu niemal trzech dekad naszej obecności na rynku, ten czas wykorzystaliśmy przede wszystkim na rozwój naszego portfolio oraz na wypracowanie możliwie najwyższego poziomu technicznego produkowanych przez nas urządzeń do przemysłowej produkcji lodów. Udało nam się zbudować strukturę pozwalającą solidnie obsłużyć najbardziej wymagających klientów, włącznie z koncernami międzynarodowymi.” – mówi L. Arkadiusz Geratowski, Współwłaściciel i Prezes Zarządu, z firmy Ice Group Sp z o.o.
„Przystąpienie do programu OEM firmy Rockwell Automation to dla nas naturalna kontynuacja ciężkiej pracy na rzecz rozwoju firmy i produktów. Wsparcie Rocwkell Automation w postaci serwisu oraz pomocy technicznej pozwolą nam sprostać wyzwaniom nowych, skomplikowanych projektów, których chętnie się podejmujemy. Partnerskie relacje, wiarygodność i zaufanie, a co za tym idzie poczucie bezpieczeństwa, to dla nas kluczowe wartości na które możemy liczyć we współpracy z Rockwell Automation.” – dodaje Arkadiusz Geratowski, Współwłaściciel i Prezes Zarządu, z firmy Ice Group Sp z o.o.
W styczniu b.r. firma Rockwell Automation ogłosiła nową odsłonę programu partnerskiego OEM, który ewoluował w oparciu o zarówno zmieniające się potrzeby klientów, jak i opinie oraz oczekiwania członków programu. Najnowsza odsłona programu obejmuje:
- Wspólny Marketing i udostępnianie informacji: Solidna platforma wspólnego marketingu dla klientów OEM do wykorzystywania informacji, studiów przypadków i success story w zakresie produktów z korzyścią dla całej społeczności. Dodatkowo seria regularnych szkoleń i warsztatów, by zwiększyć wartość i siłę marketingu pomiędzy partnerami OEM a ich klientami.
- Podwyższony poziom wsparcia. Zwiększone zasoby techniczne i dostosowanie łańcucha dostaw, oprócz zniżek i rabatów, które umożliwiają partnerom OEM tworzenie zróżnicowanej oferty i pokonywanie wyzwań biznesowych.
Nowa odsłona programu dla partnerów OEM jest już dostępna z możliwością rejestracji.
Więcej informacji na temat program partnerskiego jest dostępnych tutaj.
Rockwell Automation