Farnell ustanawia strategiczne priorytety na 2022 rok

Mając na uwadze wyzwania z ostatnich dwóch lat, Farnell rozpoczyna 2022 rok koncentrując się na wciąż ewoluujących potrzebach klientów.

Farnell, należący do koncernu Avnet, globalny dystrybutor komponentów, produktów i rozwiązań elektronicznych, rozpoczął właśnie nową kampanię w zakresie obsługi klienta by promować swoje strategiczne priorytety na 2022 rok.

Wpływ pandemii COVID-19, tak jak i inne zewnętrzne czynniki, szybko zmieniły świat elektroniki, co widać także teraz, w momencie gdy rozpoczyna się nowy rok. Prezes firmy Farnell, Chris Breslin, odnosi się do zobowiązania firmy, polegającego na spełnianiu potrzeb klienta i świadczeniu najlepszych usług dystrybucji elektroniki.

„Branża elektroniczna i sektor, w którym działa Farnell nie były odporne na globalne zmiany minionych 24 miesięcy. Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na naszych klientów, dostawców i pracowników” – powiedział Chris Breslin, prezes firmy Farnell.

„Jest kilka rzeczy, z których możemy być dumni, a które miały miejsce w tych trudnych czasach – takie jak choćby szybkie realizowanie zamówień medycznych, wspierających osoby pracujące na froncie pandemii, czy też np. pomoc w bezproblemowym przeniesieniu pracy naszych pracowników z biur do domów. Jednakże, zdajemy sobie sprawę z tego, że musimy wciąż stale działać na rzecz poprawiania naszych usług.” – kontynuuje Breslin.

„W czasie, gdy nasze środowisko biznesowe podlegało nagłym zmianom, ponownie przeanalizowaliśmy każdy z etapów naszego procesu wsparcia klienta, by mieć pewność, że doświadczenia klientów będą jak najlepsze. Farnell od 83 lat dostarcza więcej usług niż przeciętny dystrybutor i funkcjonuje jako partner swoich klientów, nieustannie pracując by wspierać klientów w pokonywaniu ich własnych wyzwań.” – podkreśla Chris Breslin. „To silne partnerstwo zawodowe pozostaje naszym celem także w nowym roku, w którym będziemy mierzyć się z nowymi wyzwaniami i z nowymi szansami.”

Klienci nie poszukują jedynie dystrybutora, który spełni ich potrzeby. Taki dystrybutor musi oferować stabilne, ale dynamiczne usługi wsparcia, które odpowiadają realiom trudnych i ewoluujących rynków. Chris Breslin tłumaczy, że Farnell koncentruje się w 2022 roku na trzech priorytetach strategicznych, które pozwolą na poprawienie wsparcia klienta, zgodnie z jego obecnymi i przyszłymi potrzebami. Te trzy kluczowe elementy to transformacja cyfrowa, adaptowalność i poprawione wsparcie klienta.

Transformacja cyfrowa

„Wpływ pandemii COVID-19 przyspieszył trendy związane z cyfryzacją ekonomii. Zdecydowana większość klientów firmy Farnell rozpoczyna swoje procesy zakupowe online i ponad 70% kończy transakcje na platformie cyfrowej. W ciągu minionego roku, Farnell zaimplementował setki poprawek, a wśród nich przyspieszył działanie swoich globalnych stron internetowych. Farnell jest obecnie na bardzo dobrej pozycji jako firma koncentrująca się na cyfrowych kanałach sprzedaży i kontynuuje realizowanie niezbędnych inwestycji by zapewnić klientom jedne z najlepszych w branży doświadczeń cyfrowych.”

Dostosowalność

„Farnell staje się coraz bardziej zwinną firmą, a jej globalne zespoły zajmują się różnorodnymi zadaniami, dzięki czemu są w stanie szybko reagować i odpowiadać na zmieniające się otoczenie i wynikające z tego zmiany w potrzebach klientów. W 2022 roku klienci firmy Farnell będą mogli w końcu w pełni skorzystać z pozytywnych aspektów niektórych strategicznych decyzji inwestycyjnych, jakie podjęliśmy w okresie od 2019 roku. Za przykład można podać działające w pełnym wymiarze, najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne i poszerzenie wyboru produktów do ponad 1 miliona pozycji, a w tym 250 tysięcy nowych podzespołów, jakie będą dostępne do lata 2022 roku.”

Usprawnione wsparcie klienta

„Celem firmy Farnell zawsze było pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów, a nie tylko sama sprzedaż podzespołów. Obserwujemy, w jaki sposób nasi klienci zmieniają swoje metody pracy. Adekwatnie zmieniają się oczekiwania względem Farnella jako partnera dystrybucyjnego. Nasze procesy wielokanałowego wsparcia klienta są stale monitorowane i poddawane ocenie, a następnie ulepszane, byśmy mieli pewność, że spełniają one oczekiwania klientaw roku 2022 i w kolejnych latach” – podsumował Breslin.

Dowiedz się tutaj, w jaki sposób Farnell może wspierać i Ciebie.