Dassault Systèmes SolidWorks (DS SolidWorks) rozszerza wsparcie dla starszych wersji oprogramowania 3D CAD SolidWorks® na cały rok.
Oznacza to, iż DS SolidWorks będzie bezpośrednio pomagał i zwracał się do każdego subskrybenta usług w zakresie wsparcia krytycznych rozwiązań biznesowych dla SolidWorks 2008 nawet po wprowadzeniu SolidWorks 2010 we wrześniu, aż do grudnia 2009. Dotychczas SolidWorks ograniczał udzielanie wsparcia do trzech miesięcy od ogłoszenia najnowszej wersji. Dzisiejsze oświadczenie uprawnia subskrybentów do korzystania z uaktualnień przez 15 miesięcy.
Obecnie zapytania do DS SolidWorks w sprawach krytycznych rozwiązań biznesowych są przekazywane przez resellerów SolidWorks. Rozszerzenie usługi dla klientów z subskrypcją pomaga zapewnić optymalną wydajność w biznesie zarówno dla instytucji jak i klientów indywidualnych korzystających z SolidWorks.
Klienci usługi subskrypcji otrzymują:
Benefity techniczne
- Automatyczne aktualizacje do nowszych wersji;
- Dostęp do cennych informacji w portalu klienta SolidWorks (https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu);
- Pobieranie Service Packs;
- Dostęp do szerokiej bazy wiedzy;
- Zdalne wsparcie naszych wyszkolonych techników w czasie rzeczywistym.
Benefity biznesowe
- Bogactwo ekspertyz technicznych oraz doradztwa ze strony społeczności SolidWorks;
- Bezpośrednie wsparcie lokalnych resellerów;
- Darmowe testowanie certyfikacji oraz raporty wydajności;
- Przewidywalne koszty, elastyczne możliwości zakupów, a także rabaty;
- Pewność, że inżynierowie posiadają najświeższą wiedzę i są produktywni.
Jeśli jesteś zainteresowany naszym nowym programem, prosimy o kontakt z lokalnym resellerem lub z lokalnymi managerami ds. Subskrypcji SolidWorks: Michelle Nagel (michelle.nagel@3ds.com na region Ameryk oraz Azji i Pacyfiku), Isabel Taylor (Isabel.taylor@3ds.com na region Europy) lub Paulem Mazurem (paul.mazur@3ds.com).