Automapa – najczęściej wybieraną nawigacją

Ponad 200 tysięcy użytkowników – AutoMapa najczęściej wybieraną nawigacją!

Przekroczona bariera 200 tysięcy zarejestrowanych użytkowników, ponad 25 proc. udział w rynku i bezapelacyjna pozycja lidera na rynku nawigacji GPS w Polsce.

Rok 2007 był rekordowy, jeśli chodzi o wzrost sprzedaży. W stosunku do 2006 roku sprzedaż licencji AutoMapy wzrosła o blisko 160 proc. Co warte podkreślenia – wzrost ten nastąpił jeszcze przed premierą przełomowej wersji 4.5 zawierającej trójwymiarowe wizualizacje budynków w 34 miastach Polski. Po jej wprowadzeniu na rynek, w ciągu zaledwie dwóch tygodni odnotowano blisko 60 proc. wzrost sprzedaży, a liczba dokonanych w tym czasie aktualizacji wzrosła o ponad 200 proc. w stosunku do poprzedniej wersji.

– Według naszych szacunków rynek nawigacji w Polsce jest znacznie większy, niż podawane ostatnio w mediach oszacowania. Jeśli sprzedaż mobilnych urządzeń nawigacyjnych typu PND i PDA będzie nadal rosła równie szybko, jak w roku ubiegłym, już w tym roku może przekroczyć nawet 600 tys. sztuk. Udział AutoMapy w sprzedaży nawigacji w roku 2007 wyniósł blisko 26 proc i z dumą możemy ogłosić, że jako pierwsi

w Polsce przekroczyliśmy liczbę 200 tysięcy zarejestrowanych użytkowników! – mówi Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.

Bardzo silnie rozwija się również portal społecznościowy miplo.pl – stworzony przez i dla użytkowników AutoMapy. Codziennie dodawanych jest tam średnio ponad 400 nowych punktów użyteczności publicznej (POI), a łączna liczba POI, z których mogą korzystać użytkownicy AutoMapy przekroczyła 220 tysięcy.

Według danych opublikowanych w połowie ubiegłego roku przez Business Software Aliance poszanowanie dla własności intelektualnej w Polsce systematycznie wzrasta. Nadal jednak ponad połowa oprogramowania komputerowego w Polsce jest powielana nielegalnie.

– Cieszy fakt, że mimo nadal tak dużej skali piractwa w Polsce ponad 200 tysięcy osób zdecydowało się na zakup i legalne korzystanie z AutoMapy. Klienci doceniają częste aktualizacje, również do nowszych wersji programu, największą dokładność na rynku, możliwość posiadania zawsze aktualnych punktów POI, a wśród nich codziennie aktualizowanej mapy fotoradarów czy informacji o dziurach w drodze. Jest to dla nich zarówno tańsze, jak i wygodniejsze – mówi Łukasz Kunicki, trade marketing manager AutoMapy.

AutoMapa jest pierwszym systemem nawigacji satelitarnej, który zawiera trójwymiarowe wizualizacje budynków w aż 34 miastach Polski, co lokuje go w ścisłej światowej czołówce samochodowych systemów nawigacyjnych. Umożliwia z niespotykaną dotąd precyzją nawigację zarówno po polskich jak i europejskich drogach. Jako jedyna spośród dostępnych na rynku rozwiązań zawiera dokładne punkty adresowe budynków w Polsce. Ponad 100 tysięcy miejscowości i ponad 220 tysięcy dokładnie opisanych Punktów Użyteczności Publicznej (POI) oraz unikatowe, trójwymiarowe wizualizacje budynków ułatwiające kierowcy orientację w terenie sprawiają, że AutoMapa niezmiennie od pięciu lat pozostaje najbardziej zaawansowanym systemem nawigacji samochodowej dostępnym na polskim rynku. Szczegółowe informacje na temat systemu nawigacji AutoMapa znajdują się pod adresem www.AutoMapa.pl